Produse de comparat

Retur

Conditii de returnare a produselor

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile. Va rugam sa ne contactati in scris pe e-mail sau prin posta si sa ne transmiteti o notificare a intentiei de retur si a motivelor renuntarii produsului. Prezentarea motivelor de retur de catre Client nu este o conditie de acceptare a returului, ci doar un element de monitorizare a comertului online.

Perioada de retragere expiră potrivit OUG nr 34/2014 în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat,

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

 

Termenul se considera a fi respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă la adresa sediului nostru central situat in Cluj-Napoca, str. Traian, nr. 86-88, jud. Cluj, cod postal 400046, fax la nr. 0264-432.483 sau e-mail la dresa vanzari@axelen.ro. Puteti folosi in acest sens modelul prezentat mai jos.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepţia costurilor de livrare, dacă ați achitat astfel de costuri, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

Vom amâna rambursarea sumelor până la data la care primim înapoi produsele conforme și doar în situația în care nu este cazul unui refuz de retur, situație în care nu va vom returna sumele solicitate. Vom efectua această rambursare prin virament bancar, în contul oferit de Client. Clientul poate de asemenea opta pentru inlocuirea produselor pe care le returnează, iar în aceasta situatie, transportul produselor la client va fi gratuit doar pentru comenzi care depășesc 650 de lei (comenzile sub acest prag vor avea taxa de transport de 25 de lei).

Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor costul fiind similar celui achitat la momentul plasării comenzii.

Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora. Produsul trebuie sa fie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate componentele si accesoriile primite la cumparare, cu etichetele și ambalajele intacte și fără a prezenta urme de folosire, deteriorare sau uzura și va fi însoțit de factura fiscală și chitanța.

 

Refuz de retur: Un produs este considerat deteriorat si/sau folosit daca prezinta modificari fizice, pete de murdarie, arsuri, tăieturi, zgârieturi, ambalaj/eticheta rupte sau deteriorate, etc. Orice semn de uzura existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare, fiind considerat produs folosit.

Coletele care nu vor îndeplini condițiile mai sus menționate, vor fi refuzate. În cazul returnarii unui produs care nu se afla în aceeași stare în care a fost livrat (cu etichetele și ambalejele intacte), Vanzatorul va considera returul nevalid și va fi îndreptățit să refuze restituirea prețului.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
  2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
  4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
  6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  7. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
  8. contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
  9. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
  10. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
  11. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

 

Returnarea produselor pentru comenzile online se va face prin curierat rapid.

Cheltuielile de transport pentru returnare vor fi suportate de către Client.

Rambursarea contravalorii comenzii returnate se va face sub rezerva primirii și acceptarii returului. Valoarea obligațiilor bănești ale Vanzatorului față de Client nu poate depăși valoarea sumelor încasate.

Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

Persoanele juridice și persoanele fizice autorizate nu beneficiază de dreptul de a denunta unilateral contractele incheiate la distanta.

Model de formular de retragere (prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract).

Către, Axelen Impex SRL cu sediul in Cluj-Napoca, str. Traian, nr. 86-88, jud. Cluj, cod postal 400046, fax la nr. 0264-432.483, e-mail: vanzari@axelen.ro,

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse_________________________,  Comandate la data _____________ si primite la data________________

Numele si adresa dumneavoastra ____________________

Semnătura dumneavoastra (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie).