Produse de comparat

Retur

Conditii de returnare a produselor

Conform OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorului in cadrul contractelor incheiate cu Vanzatorii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative a ordonantei Guvernului nr. 130 din 2000, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta: “Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor, pentru a denunta unilateral contractul, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”

Clientul returneaza produsele sau le inmaneaza Vanzatorului sau unei persoane autorizate de Vanzator sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii produselor. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate componentele si accesoriile primite la cumparare, cu etichetele si ambalajele intacte si fara a prezenta urme de folosire, deteriorare sau uzura si va fi insotit de factura fiscala si chitanta. Un produs este considerat deteriorat si/sau folosit daca prezinta modificari fizice, pete de murdarie, arsuri, taieturi, zgarieturi, ambalaj/eticheta rupte sau deteriorate, etc. Orice semn de uzura existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare, fiind considerat produs folosit.

Clientul este obligat sa notifice Vanzatorului intentia sa de a returna produsul achizitionat, in termen de maxim 10 zile calendaristice de la primirea produsului. Va rugam sa ne contactati in scris pe e-mail sau prin posta si sa ne transmiteti o notificare a intentiei de retur si a motivelor renuntarii produsului. Prezentarea motivelor de retur de catre Client nu este o conditie de acceptare a returului, ci doar un element de monitorizare a comertului online. Clientului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice de la data comunicarii deciziei de retragere din contract. Neanuntarea Vanzatorului de intentia de a returna produsele in termenul specificat mai sus, atrage dupa sine neacceptarea returului.

Returul produsele aduse la comanda speciala

Comanda speciala inseamna comanda unui produs care nu exista in stocul vanzatorului la momentul comenzii, urmand ca vanzatorul sa faca aprovizionarea acestor produse pe baza comenzii ferme si a incasarii avansului de la client.

Returul acestor produse se accepta numai pe baza de defect calitativ constat la montaj intr-un interval de timp de 3 luni de la expedierea produselor de catre vanzator.

Returnarea produselor pentru comenzile online se va face prin curierat rapid.

Cheltuielile de transport pentru returnare vor fi suportate de catre Client.

Coletele care nu vor indeplini conditiile mai sus mentionate, vor fi refuzate. In cazul returnarii unui produs care nu se afla in aceeasi stare in care a fost livrat (cu etichetele si ambalejele intacte), Vanzatorul va considera returul nevalid si va fi indreptatit sa refuze restituirea pretului.

Rambursarea contravalorii comenzii returnate se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la data receptionarii returului de catre Vanzator, sub rezerva primirii si acceptarii returului. Contravaloarea serviciilor suplimentare si anume manipulare si transport necesar pentru retur si pentru aprovizionarea produsului la comanda, achitate de catre client, nu se ramburseaza. Valoarea obligatiilor banesti ale Vanzatorului fata de Client nu poate depasi valoarea sumelor incasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

Rambursarea contravalorii comenzii returnate se va face de catre Vanzator prin virament bancar, in contul oferit de Client. Clientul poate de asemenea opta sa primeasca alte produse in locul celor pe care le returneaza; in acest caz, transportul produselor la client va fi gratuit doar pentru comenzi care depasesc 650 de lei (comenzile sub acest prag vor avea taxa de transport de 25 de lei).

Persoanele juridice si persoanele fizice autorizate nu beneficiaza de dreptul de a denunta unilateral contractele incheiate la distanta.