Produse de comparat

Livrare

IMPORTANT! In perioada 01-30 aprilie 2020, costul transportului prin curierat este de 15 lei, la comenzile sub 350 de lei si GRATUIT la comenzile de peste 350 de lei.

Livrarea produselor se realizează oriunde in tara prin intermediul partenerilor nostri Urgent-Cargus sau Fan Curier.

Pentru produsele aflate pe stoc termenul de livrare este cuprins între 24 ore și 7 zile lucratoare, termen calculat de la data confirmării Comenzii de către Vanzator.

Pentru produsele pentru care ați formulat o comanda speciala, termenul de livrare urmează sa va fie comunicat în momentul trimiterii proformei pentru avans.

Ne rezervam dreptul de a majora timpul necesar pentru livrarea produselor în situația în care se vor ivi situații speciale, caz în care, Clientului i se va aduce la cunostinta noul termen de livrare al produselor.

 

Costurile de livrare

Pentru livrarea în localitati care fac parte din rețeaua curierului, costurile sunt următoarele:

GRATUIT pentru comenzi care depășesc 350 lei

25 de lei pentru comenzi de pana la 350 lei

Pentru livrarea in localitati care nu fac parte din rețeaua curierului:

GRATUIT pentru comenzi care depășesc 1000 lei

25 lei + taxa de kilometri suplimentari parcursi pentru comenzile a caror valoare este mai mică de 350 lei, costul final al transportului va fi calculat pentru fiecare localitate in parte si va fi comunicat clientului telefonic.

Taxa de kilometri suplimentari parcursi pentru comenzile între 350 și 1000 lei. Pentru comenzile a căror valoare este cuprinsă între 350 lei și 1000 lei, asiguram transportul gratuit pana la cel mai apropiat centru de curierat. Pentru transportul de la centrul de curierat pana la adresa dumneavoastra de livrare, se va percepe o taxa de kilometri suplimentari parcursi, care va fi calculată pentru fiecare localitate în parte și va fi comunicata telefonic.

Baghetele, plintele, pardoselile și alte elemente decorative grele beneficiază de transport gratuit doar dacă valoarea comenzii depăsesete pragul de 1500 lei.

Dacă la primirea coletului observati eventuale probleme privind integritatea acestuia, aveti posibilitatea si/sau obligatia:

  • de a refuza ridicarea coletului, sau
  • sa ridicati coletul cu obligatia:
    • de a solicita reprezentantului curierului de a mentiona pe AWB faptul ca coletul este lovit/deteriorat/etc.
    • de a realiza si comunica Vanzatorului fotografii cu coletul inainte de deschiderea acestuia,
    • de a comunica Vanzatorului in termen de 24 ore avariile constatate la produsele livrate insotite si acestea de fotografii.

Toate aceste masuri ne sunt neceare pentru a asigura posibilitatea Vanzatorului de a se indrepta impotriva transportatorului. Reclamatiile ulterioare privind aceste aspecte nu vor conduce la inlocuirea produselor pe motiv ca acesta a fost deteriorat pe perioada transportului.